zaterdag 8 maart 2014

wishlist ooh la la + leuke actie

Hee lieve lezers, vandaag heb ik een wishlist van de webshop oohlala.nl. Deze webshop verkoopt sieraden en andere accessoires. En ik zal eerlijk zijn: Ik ben verliefd. Het zijn enorm leuke dingen en voor iedereen zit er wel wat leuks bij en dat allemaal voor een heel klein prijsje. En om jullie een beetje kennis te laten maken met ooh la la heb ik een wishlist gemaakt van mijn favoriete dingen op deze webshop. En aan het einde is er nog een leuke actie dus kijk snel verder!

Halve chunky chain ketting (  3,95 )
Deze ketting vind ik echt heel leuk. Ik ben namelijk heel erg fan van staitement kettingen. Maar voor mij zijn ze iets te aanwezig en wat te gewaagd. Daarom is deze ketting juist perfect! Hij is niet té opvallend maar wel genoeg. Ook de kleur vind ik prachtig. Ja, deze ketting is zeker een favoriet.

Petit wishbone ketting ( 2,50)
We gaan over naar een wat subtielere ketteing. Ik ben al heel lang opzoek naar deze ketting. Het is een wishbone en hij is zo schattig! Dit is zo een ketting die niet echt aanwezig hoeft te zijn. Mensen zoeken vaak een betekenis achter dit soort kettingen. Dat vind ik zo mooi. Dat is dan ook wat deze ketting zo speciaal maakt.

Rode Hamsa armband met brons kleur ( 2,90 )
Deze armband vind ik echt heel erg leuk! Hij doet me denken aan India of zo. Ik kan moeilijk beschrijven wat ik hier nou echt leuk aan vind maar ik vind hem gewoon geweldig! Ze hebben deze armband ook in peace, love, infinity. En in nog andere kleuren. Er is nu een actie dat als je een bestelling doet van 10 euro of meer dan krijg je deze armand gratis. Gebruik dan de code 'hasma'. 

'Leopard rooarr' grote panter armband ( 3,95) 
Deze armband is weer heel erg stoer. Het heeft een leren bandje (je kan kiezen tussen bruin en zwart) en de kop van de panter is zilver. Ik vind hem echt heel erg gaaf! Ik ben niet zo goed ik beschrijven waarom ik deze zo geweldig vind. Maar ik ze mezelf deze al helemaal dragen. Het is echt het middel punt van je outfit.

Zilverkleurige vossen ring ( 3,50)
Deze vind ik zo schattig. Hij is niet te opvallend maar ook niet onzichtbaar. Het vosje kijkt je ook zo lief aan! Ik ben bij ringen opzich wel fan van zilver, en ik heb een zwak voor schattige diertjes. Dus deze krijgt zeker een schattig plekje op mijn wishlist.
\
Golden leave, goudkleurige bladoorbellen ( 2,50 )
Ook deze vind ik heel erg lief. Zijn heel speciaal, maar niet erg opvallend. Als je bijvoorbeeld een staart in hebt zijn ze heel erg leuk. Ik houd wel van kleine oobellen en deze zijn ook nog eens heel erg leuk omdat ze in de vorm van een blad zijn. En ze zijn goud, ik houd persoonlijk wel van gouden oorbellen. Meer dan zilveren.

Dit was dan mijn wishlist. Er zijn nog zo veel dingen die ik er op zou willen zetten. En misschien vond jij deze dingen niet zo leuk, neem dan zeker een kijkje op deze webshop want voor iedereen zit er wel iets leuks bij.

ACTIE! 
Als laatste heb ik nog een leuke actie voor jullie. Als er 15 mensen iets op deze webshop iets kopen via mijn blog ga ik een paar leuke sieraden weggeven! Wat je moet doen om jouw bestelling mee te laten tellen:

1 klik op deze link ( BESTEL OOK VIA DEZE LINK ANDERS TELT HIJ NIET MEE! )


2 zoek wat leuke dingen uit en voeg ze toe aan je winkelmandje.
3 bestellen maar!

Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden. Heel veel liefs, 

Priscilla ♥









2 opmerkingen:

  1. die sieraden zijn echt leuk! ik heb net een nieuwe blog gemaakt, het zou zo leuk zijn als je het even zou willen bekijken :)

    inspiredbytheworldx.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haaaaai Pris!!!!

    Echt heel erg leuk

    xxx Room

    BeantwoordenVerwijderen