donderdag 1 mei 2014

UPDATE terug van weggeweest en sevenlife

Hallo lieve lezers,
Ik heb vandaag even een korte update voor jullie.  ik heb namelijk wat dingetjes uit te leggen.
Het is namelijk al weer een tijdje geleden dat ik iets heb gepost op mijn blog. En ik wil een aantal dingetjes uitleggen over een samenwerking met een paar andere bloggers. Dus ben je benieuwd klik snel verder.

terug van weggeweest
Ik heb al een tijdje niets meer gepost op mijn blog. Dat heeft veschillende redenen. Een van de belangrijkste is wel dat ik een tijdje niet op mijn laptop kon. Nu kan ik hem weer gebruiken en weer veel gaan bloggen. Ook had ik het heel erg druk met school. De laatste tijd waren er veel toetsen, verslagen en allerlei projecten. Dat aantal begint gelukkig weer een beetje te minderen dus ik weer lekker veel tijd. Ik vind het ook erg leuk om te bloggen dus ik ben blij dat ik weer verder kan.

sevenlife
Ik mag jullie voorstellen aan een hele leuke blog! Namelijk Sevenlife! Deze blog bestaat uit zeven meiden (vandaar de naam) iedereen heeft een dag gekregen waarop ze een artikel plaatst. Dat betekend dus dat er elke dag een artikel online komt! Ik heb de dag zondag gekregen. De blog is nog niet af want er moet nog een logo gemaakt worden. Maar een kijkje nemen kan nooit kwaad! Op 12 Mei komt het eerste artikel online. Die week wordt er elke dag een meisje aan je voor gesteld.

sevenxlife.blogspot.nl

Dit was dan even snel een update omdat ik even wou laten weten hoe het nou allemaal zit. Tot snel!

liefs, Priscilla

Geen opmerkingen:

Een reactie posten