maandag 3 maart 2014

20 vragen met Eva


Hallo, vandaag heb ik weer een nieuw artikel voor jullie. Ik heb namelijk aan Eva van evalammers.blogspot.nl twintig vragen gesteld die zij heeft beantwoord. En zei heeft op haar beurt twintig vragen aan mij gesteld die ik hier onder ga beantwoorden. Veel lees plezier!

1. Als je nog een dag te leven had, en een vak moest doen op school, welke zou je kiezen?
Aai, dat vind ik een lastige vraag omdat, als nog maar een dag te leven had niet naar school zou gaan. Maar als ik dan toch moet kiezen zou ik voor gym gaan omdat ik dat gewoon het leukste vak vind.

2. Hoe veel tijd zit je gemiddeld op Social media?
Dat is volgens mij heel veel ik denk dat ik minstens twee en een half uur per dag op social media zit.

3.  Hoeveel mobielhoesjes heb je?
Ik heb mijn telefoom nog  niet zo heel lang dus ik heb nu drie hoesjes. En op dit moment heb ik een gele met een anker om mijn telefoon zitten.


4. Welk make-up product gebruik je t meest?
Deze is makkelijk. Mascara, ik ga echt nooit de deur uit zonder mascara. Andere make-up producten kan ik wel zonder.

5. Wat is jou talent?
Dat vind ik moeilijk van mezelf te zeggen. Maar ik denk dat mijn grootste hobby dan ook mijn talent is. Acteren.

6. Welk liedje luister je nu het meest?
Counting stars van one republic, ik word er vrolijk van, kan hem mee zingen en hij verveeld nooit.

7. Hoe ziet jou droomreis eruit?
Ik zou dan twee maanden weg willen en dan langs een aantal landen gaan. Bijvoorbeeld India, Indonesiƫ, China en als laatste naar New York en daar dan het langste blijven.


8. Houd je van KFC?
Ik houd van kip ja. Maar om eerlijk te zijn ben ik nooit bij de KFC geweest. Echt erg I know.

9. Wat is je favoriete engelse serie?
Ik kijk eigenlijk nooit engelse series. Dus ik weet ook niet welke het leukste is. Ik hoor wel altijd van mensen dat pretty little liars helemaal geweldig is, dus ik denk dat ik daar binnen kort maar eens mee ga beginnen.

10. Houd je van enge films?
Ja en nee. Ja omdat het wel leuk is om met vriendinnen te kijken ofzo. Maar ik heb een keer alleen een horror film gekeken. Ik had het half jaar erna er ongeveer elke nacht over gedroomd haha.

11. Welke naam zou je kiezen als je je naam mocht veranderen?
Op zich ben ik wel tevreden met mijn naam, ik weet ik niet echt welke naam ik zou kiezen als ik die moest veranderen. Maar het zal sowieso een naam zijn die iedereen uit kan spreken en normaal kan schrijven.

12. Heb je broers/zussen?
Ja, ik heb een broertje en een broer. Ik ben dus het enige meisje.

13. Hoe lang zijn je nagels?
Niet zo heel lang helaas. Steeds als ik ze heel lang wil laten groeien breken ze weer af. En ze groeien ook nog eens verschrikkelijk langzaam.

14.Waar denk je nu aan?
Ik denk nu aan wat ik zal antwoorden op deze vraag.

15. Wil je later tattoo's / piercings?
Dat ben ik nu nog niet van plan. Ik heb er eigenlijk nog niet echt heel erg goed over nagedacht als ik eerlijk ben. Het is namelijk wel iets wat voor altijd op je lichaam staat.

16. Houd je van trends zoals beanies/croped tops?
Van de beanies ben ik niet zo. Dat vind ik iets de stoer voor mijn kleding stijl. Bij anderen vind ik het wel leuk staan. En croped tops vind ik wel heel erg leuk! In de zomer ga ik ze zeker dragen denk ik!


17. Wat is je twitter/instagram naam?
Mijn persoonlijke twitter is @_Priscillaa_x , mijn fanaccount twitter is @loveYTsimone , en mijn instagram is @_Prissx

18.  Hoe ziet de ideale dag er voor je uit?
Mijn ideale dag is heel simpel. Gewoon met vriendinnen afspreken en leuke dingen gaan doen.Voor mij hoeft het niet zo heel bijzonder allemaal. Als ik maar plezier heb is het goed.

19. Welke kinderseries keek je vroeger?
Ik keek vroeger van die series die iedereen keek. Dora, Winx Club, de grote beer in het blauwe huis, de teletubies en alle barbie films en series.

20. Vond je de vragen leuk ?
Ik vond de vragen heel erg leuk! Bedankt lieve Eva! 

Dit waren de vragen ik  hoop dat jullie het leuk vonden. Ik zou zeker even een kijkje nemen op de blog van Eva die in het begin staat.

Liefs,

Priscilla

Geen opmerkingen:

Een reactie posten