vrijdag 14 februari 2014

Welkom & get to know me tag

Hallo en welkom op mijn nieuwe blog Fashiolous!
Deze blog zal over fashion gaan maar ook over lifestyle, beauty en dat soort dingen. Ik zal proberen zoveel mogelijk posten op Fashiolous. Ook ben ik druk bezig met de lay-out en het logo. Ik vind het een beetje saai om mezelf voor te stellen in een lang verhaal, daarom doe ik de get know me better tag! Zo kunnen jullie mij beter leren kennen zonder zo een lang saai levensverhaal te lezen. Let's strarted!



Geboortejaar?
Ik ben in 1999 geboren.

Hoe lang ben je?
Ik weet het niet precies, maar ongeveer 1.63.

Waar dacht je aan toen je vanmorgen wakker werd?
Waarschijnlijk zoiets als: 'Ik wil blijven slapen!'

Waar ben je op dit moment?
Op dit moment zit ik mijn bed met de laptop op schoot.

Single/relatie?
Ik ben op dit moment helemaal single.

Berschrijf jezelf kort maar krachtig: 
hmm.. dit is een lastige maar als ik toch moet kiezen, kies ik : vrolijk!

Wat zou je op dit moment graag willen?
Op dit moment heb ik heel erg dorst en zou ik graag een heel groot glas cola voor mijn neus krijgen. Ik denk dat ik die zo maar even ga halen.

Wat is het doel in je leven?
Ook weer een hele lastige vraag, en wat ik nu ga zeggen klinkt ook heel simpel. Maar mijn doel is dat als ik een vrouwtje ben dat op een schommelstoel aan het breien is, dat ik terug kan kijken naar mooi een leven!

Waar ben je bang voor?
Niet echt bang, maar ik vind spinnen en van die glibberige beesten maar niets.

Heb je, je rijbewijs?
Helaas niet. Ik ben nog maar veertien. Als het kan ga ik gelijk beginnen met lessen volgen.

Nagellak of lippenstift?
Dit is een hele makkelijke vraag. Nagellak! Ik ben niet echt zo een lippenstift meisje, ik vind het nog een beetje te gewaagt. Wel draag ik 14-7 nagellak haha.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
ZOMER, zon zee strand topjes schortjes heerlijk vind ik het!


Wil je ooit gaan trouwen?
Ja natuurlijk! Elk meisje wil toch de man van haar dromen ontmoeten en trouwen. Ik hoor daar natuurlijk ook bij.

Ben je een healthy freak?
Om eerlijk te zijn niet zo. Ik eet gewoon goed en ben niet dik ofzo. Maar als ik chocolade of zo in de winkelschappen zie liggen kan ik niet de winkel uit zonder chocolade.

Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Mijn haar kleur is blond en het komt tot net onder mijn borst. Maar ik wil het weer lekker lang laten groeien.

Welk kleding/make-up item wil je op dit moment heel graag?
Ik kan niet zo snel iets bedenken wat ik nu heel graag zou willen hebben. Wel heb ik weer heel erg zin om in te slaan bij de Primark. Als ik echt een item moet kiezen zou ik nu heel erg graag lage witte All Stars willen!

Heb je tattoos?
Nee, ik ben voorlopig ook nog niet van plan om die te nemen hoor.

Heb je piercings?
Het zelfde verhaal als de tattoos. Ik weer niet of oorbellen ook onder piercings valt, want die heb ik wel namelijk.

Draag je een bril?
Daar ben ik heel kort over, nee.

Wat is jouw perfecte pizza?
Mijn perfecte pizza heeft een dunne krokante bodem met veel tomatensaus en weinig kaas. Als hoofdbeleg heb ik dan tonijn, heel veel uien en olijven.

Favoriete eten/drinken?
Arizona vind ik heel erg lekker. Het maakt me niet zo heel er uit welke. Ook kies ik voor CocaCola vanilla. lekker ongezond allebei.


Wat is je favoriete parfum?
Weer een lastige vraag ik heb namelijk niet zo veel parfum. Ik vind vooral een frisse licht zoete geur lekker ( Ik kan geen geuren omschrijven I know.)

Wat is het laatste wat je kocht?
Volgens mij een doorschijnend bloesje met panterprint van de only.

Wat deed je vanochtend om 08:00?
Vanochtend om acht uur zat ik in de bus naar school of ik was net aangekomen bij school.

Favoriete ijsje?
Easy! Ben en Jerry´s cookie dough. Echt verliefd ben ik er op! Helaas koop ik het niet zo vaak en loopt het water me weer in de mond als ik er aan denk.

Ben je een hevige slaper of sta je altijd vroeg op?
Het liefst slaap ik heel erg lang uit. Maar ik moet elke dag vroeg opstaan omdat ik met de bus naar school ga. Ik ben er wel aan gewent. En ook in het weekend sta ik niet later op dan half tien.

Wat zijn je plannen voor 2014?
Ik heb geen plannen. Ik wil er gewoon een super leuk jaar van maken!

Met hoeveel kussens slaap je?
Vanacht heb ik met drie kussen geslapen.



Ben je geordend of rommelig?
Het liefst heb ik alles heel erg netjes. Ik probeer ook elke dag mijn kamer op te ruimen omdat het gewoon een fijn gevoel geeft. Maar na een uur ligt alles weer op een ander plek en kan ik niets meer vinden. zo ben ik nou eenmaal.

Wat wil je op dit moment graag zien?
Ehhm... niets eigenlijk alles wat ik op dit moment wil zien staat voor me.

Wat verwacht je in 10 jaar hebben bereikt?
over tien jaar ben ik 24. Ik hoop dan dat ik een hele leuke baan heb waar ik elke dag met plezier naar toe ga. En stiekem hoop ik ook wel dat ik dan een man of vriend heb.

Wat mis je op dit moment?
Ik mis op dit moment mooi weer. Op het moment dat ik dit schrijf tikt de regen tegen het raam en is mijn broek kledder nat omdat ik net door de regen heb gefietst en het is ook gewoon veel te koud. Nee, doe mij maar gewoon simpel zon.

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Ik denk dat ik dan voor mijn ogen ga. Ze zijn niet zo heel bijzonder maar veel mensen kiezen ook voor hun ogen omdat het veel over je zegt.

Ben je verlegen?
Daar kan ik weer heel simpel over zijn, best wel ja.

Heb je een accent?
Nee.

Zussen/broers, hoe oud?
Ik heb een broertje en hij is tien jaar oud en ik heb een broer van vijftien wij schelen maar een jaar.

Hoe ziet jouw dagelijkse leven uit?
Zoals het meeste leven van mensen. Ik sta op, ga dan naar school, als ik thuis kom maak ik mijn huiswerk, ik ga eten en dan een chill avondje of als ik mijn huiswerk nog niet af heb doe ik dat weer. Niet zo heel bijzonder dus!



Dit was hem dan, mijn eerste artikel. Ik ga dus gewoon proberen zo veel mogelijk te posten en ben druk bezig met het uiterlijk van mijn blog. Jullie zien snel weer een update van mij dus hou het in de gaten!.
Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!












5 opmerkingen:

  1. leuk zou je een kijkje op mijn blog willen nemen ? www.xbeautybymyself.blogspot.nl alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha dat chocoladeverhaal herken ik wel :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blog en mooie layout! jammer dat ik je blog niet kan volgen!

    http://ambernaomi.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen