donderdag 20 februari 2014

Dingen die je in je kledingkast moét hebben


Hallo, in dit artikel ga ik vertellen wat je volgens mij in je kledingkast moet hebben. Het is nu niet zo dat als je dit niet heb dat het erg is. Maar in dit artikel wil ik graag items laten zien die je goed kan combineren. En natuurlijk om wat inspiratie aan jullie te geven. Laten we snel een kijkje nemen in mijn must-have garderobe.


Zwarte blazer
Een zwarte blazer is zo handig. Je kan het met alles combineren, blousejes shirtjes, broekjes of rokjes. Ook kan je dit voor alles situaties gebruiken. Bijvoorbeeld als je naar een feestje gaat boven een jurkje, maar ook als je een keer netjes gekleed moet zijn. Een zwarte blazer kan je in de zomer en winter dragen. In de zomer is het bijvoorbeeld handig als jasje voor naar  buiten en in de winter kan je het heel goed binnen dragen.

Witte trui
Natuurlijk is een trui heel warm. Je kan het ook nog eens geweldig combineren! Boven een rokje kan het je lieve outfit een stoere twist geven. Maar gewoon een simpele spijkerbroek is ook leuk met een witte kabeltrui. Persoonlijk vind ik het kraagje van een blouseje dat er net boven uit steekt heel leuk. Kies je voor de ruwe stof in het blouseje word je outfit weer een klein beetje stoerder. Wil je de witte trui wat meer classy maken, dan kan je er een blouseje van dunne transparante stof onder doen. 

All stars
Deze schoenen blijven gewoon leuk. Iedereen kan zijn eigen stijl laten zien in de kleuren. Je hebt ook gewoon super veel keus! Het staat overal leuk bij. Van jurkje tot short en van spijkerbroek tot lange rok. En ze lopen ook nog eens heerlijk. Mijn persoonlijke favorieten zijn de half hoge blauwe en de lage witte. Kortom super leuke schoenen die je goed kan combineren en ook nog eens super zitten.

Lang vest
Een heerlijk lang gebreid vest I love it. Ten eerste staat het super leuk. En dat ik combinatie met hoe heerlijk het zit: perfecte combo. Het houd je super warm en je kan het weer eindeloos combineren. Ik doe bijvoorbeeld wel eens een riempje om mijn taille dat het vest gelijk weer heel anders zit. Ook bij een rokje kan het heel stoer staan. Dit vest is zeker aan iedereen aan te raden.

Denim blouse
Wie heft hem niet? De welbekende spijkerblouse! Weer op verschillende manieren te dragen. Open of dicht. In je broek of half. het maakt niet uit! het is altijd leuk en voor elke kledingstijl perfect. Ze zijn natuurlijk ook in verschillende soorten en kleuren zodat er voor iedereen wel een leuke bij zit. Persoonlijk ben ik erg fan deze blouse gecombineerd met een witter kabeltrui die ik eerder liet zien. Ik vind het ook leuk om hem dicht te doen en een gouden ketting onder het kraagje uit te laten komen. 

Dit waren dan mijn kleding must-haves. Zoals ik al eerder zei is het het natuurlijk niet verplicht om de deze items in je kledingkast te hebben. Dit artikel is vooral bedoeld om je wat tips en inspiratie te geven. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad en het leuk vonden.
Liefs,

Priscilla






1 opmerking: